Hemliga resan är nu rest.

I helgen blev så min hemliga födelsedagsresa av. Vännerna bjöd på resa till Mariefred och Gripsholm. Det var champagne, riga balsam (lettisk starksprit, brrr), god mat, vackra vyer och varmt umgänge. Kommer att leva länge på detta. Lite bilder till alla er som missade;




Är det någon som ser några kungliga hjortar här så säg till? De valde iallafall att gömma sig för oss.




Omgivningarna på Gripsholmsvik, där vi bodde.




De odlade och bryggde sin egna äppelglögg. Vi fick avnjuta den kall.




Snygg staty som låg alldeles invid Gustav III:s kronbryggeri, där vi mest hängde.




Gripsholms slott låg ett stenkast bort.




Del av Gripsholms slotts bro.





Slottet hade stängt, men vi kikade såklart ordentligt på utsidan.





Kanonerna pryddes av farligt fina hundar.



Kommentarer
Postat av: Svinto

Ja jag ska bara ta igen mig i Skottland. Innan jag kommer tillbaka till C-uppsats och diverse. Kom å hälsa på mig vetja :o)

2009-04-21 @ 07:54:01
Postat av: Svinto

åååh så detta blev resan. himla fin present hördu!

2009-04-21 @ 07:54:38
Postat av: Sandra Lang

Vilka fina bilder!!! Den där resan är jag avundsjuk på. Kall äppelglögg, trevligt umgänge och de där vyerna, vad mer kan man önska sig? Kram!

2009-04-21 @ 16:00:27
Postat av: Anonym

ÅH! Fint! Häääärligt!

2009-04-22 @ 19:38:31
Postat av: Lotus

Det var alltså lotusen som uttryckte härligheten ovan!

2009-04-22 @ 19:39:18
Postat av: loi

vilken underbar present, bättre än nån gammal vas som står och dammar på en hylla :=)

verkade som ni hade tur med vädret också,

men man kan alltid rusa sig varm på champagne ... kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback