P.Å.S.K.L.O.V

God fortsättning alla raringar. Nu är jag tillbaka i stan. Har haft det toppenfint i förorten med mina hundar och tjocka släkten. Ätit världens godaste paj (Mia jag skickar receptet!), samt lagat påskamat för fulla muggar. Bland annat en ny variant på lax, där man pimpar färdig rökt/gravad med citronolja samt rostade pumpakärnor. Syster Yster vispade majonäs, så mina klassiska ägghalvor blev lyxigare än vanligt.

Nu är det dags att se lite mer på film, och njuta av att det ännu är påsklov. Jag har två byttor med Hägendaz i frysen. Ska kolla om de mot förmodan är bättre än min hovleverantör Ben & Jerry.


Jag och min älskade Elva



Vårtecken!


En hund är snabb som blixten...


...den andra lite mer långsam...


Familjen som ägg. det är jag som har fräknarna...


En vacker snigel jag räddade när vi röjde på tomten...

Kommentarer
Postat av: loi

vilket härligt våriga påskiga bilder! tack för senast! har inte hunnit lyssna på skivan dock, men skickar bilder imorgon på dig och El Hag och lite andra också. kram å puss!

Postat av: Sandra Lang

Vilka härliga bilder, supergullig hund, rolig äggfamilj och vackert vårljus! Kram!

2009-04-13 @ 10:52:52
URL: http://sandralang.blogg.se/
Postat av: Mia

Vad härliga bilder du visar, väntar med spänning på receptet :-)

Kul ide med äggen, vad det du som målade?

2009-04-13 @ 14:53:39
Postat av: annalivet

Nej, det var Aron-P som målade vår snygga äggfamilj.

2009-04-21 @ 00:21:02
URL: http://annalivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback