Snyggingen Staffan

Loi gjorde mig uppmärksam på en annan lycklig-låt, "Lilla fågel blå" med Staffan Hellstrand. I love him, även om det var åratal jag köpte en av hans skivor eller såg honom på scen. Men en sommar såg jag honom fyra, fem gånger. Bland annat på Gröna Lund när han körde på samma scen som Latin Kings. De snubbarna tog en vit limo från Djurgården, medan Staffan med band tog samma färja som oss. Tror det var något år senare som denna medryckande låt kom. Såg Staffan och Dogge framföra den på saliga Tantogården.

En gång i tiden tänkte jag att Staffan och jag skulle bli lyckliga ihop. Två gånger har jag drömt erotiska drömmar om Dogge. Dessutom är Staffans vänsterhänta gitarrist väldigt vacker. Hmmn, våren är här med besked.




Vad sägs om lite knoppande poesie som grädde på moset? Check it out här;
http://poesie.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: loi

go Staffan go! du borde skriva ett beundrarbrev ... :=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback