Mer än mätt!



Har varit och firat J:s födelsedag på fransk restaurang. Torr cider och så snygga crepes att man knappt vill hugga in. Men det gjorde vi minsann. Jag åt en matcrepe med smörslungad spenat, bondpotatis och gorgonzola. Efter detta blev det denna galette som innehöll vit- och mörk chokladmousse, hallonsås och chokladsås. Nu är jag nästan sprickfärdigt mätt ska ni veta.

Är ruskigt trött eftersom gårdagskvällen blev sen och ganska blöt. Var på stamlokuset med brorsorna. Snart är det dags att vara dr Phil. Jag har lovat att hjälpa en yngre vän som är i kärleksnöd. Hmmn, vet ju inte om jag är rätt människa till detta men han frågade så snällt.


Hipp å hurra till vännen J!

Kommentarer
Postat av: svinto

å berätta: vad för sorts kurser??? namn! silversked! språkriktighetsboken är sketabra! i love it, svarar på alla mina frågor! håller just på och tjafsar med jag/mig frågan

2009-04-22 @ 22:31:09
Postat av: svinto

ja med våren kommer kärleksnöden

efter vintern och kärleksdöden?

2009-04-22 @ 22:32:29
Postat av: svinto

wwwwwwwwwwwwwwwhhhhyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy



syns inte mina jävla inlägg

jämt å ständigt denna vånda

anakonda

2009-04-22 @ 22:33:55
Postat av: Sandra mot Berlin

Jag kanske åker ensam till Berlin första veckan i juli. Känner att jag vet noll om staden... Kan du ge mig lite tips på vad man kan göra som egen och självständig turist? Allt roligt, coolt, snyggt, spännande, mysigt, ljuvligt vill jag höra om. =) Jag brukar gilla att göra spontan-grejjer, typ åka tunnelbana och sen gå av nånstans och upptäcka stadsdelar eller bara njuta av stämningen på nåt mysigt café, det spelar ingen roll vad egentligen, bara jag får nya intryck. Tänkte vara i stan från onsdag-måndag (1/7-6/7). Du får gärna tipsa mig om boende också, främst vandrarhem, eller andra budgetvarianter.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback