Å, en lista!




(Frågorna har jag snott ifrån tågtidningen Resumé, svaren är mina egna.)

ROAS AV: Mia och Klara
OROAS AV: Köttindustrin
TROR PÅ: Vänskap
TROR INTE PÅ: Fredrik Reinfeldt
RÄDD FÖR: Vassa knivar och förändringar
STYRKA: Kvicktänkt och konstnärlig
SVAGHET: Geografi och att spara pengar
ONÖDIG TALANG: Tecknar fint med vänster hand
ÖNSKAR JAG KUNDE: Spela något instrument riktigt jävla bra
SKULLE ALDRIG: Äta kött
GRÅTER AV: Animal Planet
LASTER: Sena kvällar
LYX FÖR MIG: Att bli utbjuden och hembjuden
DRÖMMER OM: Kärleken
FAVORITMOJÄNG: Min laptop Stella
BÄSTA KARAKTÄRSDRAG: Kan förlåta och gå vidare
SÄMSTA KARAKTÄRSDRAG:
Har för höga krav både på mig själv och andra
MEST STOLT ÖVER: Elvis och Lillis
SKÄMS FÖR: Min konflikträdsla

Kommentarer
Postat av: Svinto

istället för s'il vous plaïs (eller nåt?) så säger man "silversked" tror jag :o) ha en hääärlig helg!

2009-04-24 @ 08:41:55
Postat av: loi

kul! kanske man skulle sno den från dig ... eftersom jag nyligen också åkte tåg vill jag minnas att det var filip å fredrik som svarade på de där frågorna :=)



jag brottas också en del med konflikträdsla vad gäller vänner och förhållanden ... (men inte inom familjen!) men bra att erkänna sin rädsla i alla fall!

Postat av: svinto river

vilket instrument?



undrar om jag oxå

ska göra denna...

hmmm...

2009-04-26 @ 23:09:54
URL: http://svintosara.blogg.se/
Postat av: svinto river

förresten det

känns som om det

är nån fråga du

ställt mig på

bloggen som jag

inte svarat på...

vad kan det vara?

2009-04-26 @ 23:10:43
Postat av: annalivet

Svar: Alla instrument, inklusive näsflöjt. Men kanske helst dragspel och gitarr.

2009-04-28 @ 23:59:25
URL: http://annalivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback