från skyttegraven

Fortfarande förkyld. Jag är ju en sån där som aldrig blir sjuk. Sjukdomarna bryter inte ut i full blom, utan ligger och ruvar. Nog jobbigt. Kan gå och längta efter en lagom sjukdom. Sängläge med glass, godis, sömn och film i en vecka. Wow liksom. Hoppade iallafall av kören i kväll. Köpte B&J-glass och vilade ut med svt på nätet.

Jag längtar efter min dator. Nu har den varit paj i två veckor. Saknar musiken, filmerna, projekten, poesin. Vi hade Smörgåsträff i veckan. Jag presenterade mitt Berlinprojekt, tanken kring det. Nu saknas bara dikten. Den jag ska utgå ifrån. Har filat på några små, men de är nog inte tillräckligt brinnande. Dock brinner det lite i knutarna. I will be back!


Kommentarer
Postat av: lollo

spännande med poesi och projekt som ligger å ruvar.

kom mitt brev fram förresten?

kramar

Postat av: Paula

själv ligger jag däckad för att jag igår fick in nåt i ögat då jag klippte äppelträden. idag irriterar det nåt överjävligt och jag blir sur och grinig i mina briller som jag knappt ser nåt med. känns som en äppelbark-bit smugit sig in bakom ögat och som bäst håller på att skava sig in i hjärnar...

2008-09-21 @ 12:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback