Back to the future

Goda nyheter. Jag har inte dött, om ni trodde det. Däremot har datorn min gjort det. Men nu är Yoko på service, och jag håller tummarna för att hon kan återupplivas. Under tiden har en söt vän lånat ut sin gamla. Startsidan är Bolibompa och bokstaven T strejkar, men jag är nöjd. Veckan utan dator var påver så inåt helvete. Somnade på tok för tidigt varje kväll.

Idag har jag badat mina fina hundar. En försenad sommartvagning kan man säga. Kollade också in den nya trappen som farsan och morbrorn byggde klart på föräldrahemmet, och åt äppelkaka och middag, innan jag susade hem till klippan med ersättningsbuss och tåg. En Berlinresa hann jag också handla. Känns fina fisken. Nu måste jag bara få ordning på dödenprojektet.

Lite fler hundbilder, sprillans färska faktiskt...



Elvis är kung över kullen




Världens bästa boys





 Elvis i full galopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback