Svindlande höjder

Nu finns det ny, svindlande poesi på världens bästa poesieblogg. Promenera dit och läs, tänk och känn. Dela gärna med dig av dina funderingar till bloggen och andra intresserade.



Nu har jag fått tolv bidrag till Berlinprojektet. Hoppas fortfarande på ett par till. Deadline är på fredag. Jag är oerhört stolt hedrad att så många snälla tagit sig tid och lust till att hjälpa mig. Det betyder massor.




Födelsedagen rusar närmare. Den stora, jämna och jobbiga. Snart är jag inte trettio längre, snart är jag faktiskt fyrtio. Mysko. Fick försmak på vad som stundar då en äldre primadonna svepte in i tvättstugan i helgen, och kallade mig för "en sån där kvinna, med en ton". Vet inte vad som var värst att hantera, att jag var kvinna (förvisso sant) eller att jag hade ton (sagt föraktfullt av primadonnan när jag förringade hennes tvättproblem).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback