Mmmmmåndag

Det är som om jag och Yoko (a.k.a min laptop) kommit ifrån varandra. Hon är ju verkligen helt tom i bollen numera, till och med Word är bortrensat. Suck. Det är jobbigt att hänga med henne nu, när vi inte kan dela musik, film eller poesi. Väntar på hjälp att ordna upp lite grejer så att det känns bättre.

Har äntligen varit och tittat på lokalen där jag ska fira fest om knappt två veckor. Den är sunkig, men jag tror det blir bra. Allt jag begär är bra musik, alkohol och släkt å vännerna. Kanske lite chips slinker ner också. Men det är en del att fundera på, trots att jag bara önskar att ha det lättsamt och enkelt.

Tror att jag fått in närmare tio bidrag till Berlinprojektet, och det känns superduperspännande. Naturligtvis hoppas jag ännu på många fler, det är tio dagar kvar av anmälningstiden, så jobba på därute!

Kommentarer
Postat av: lollo

åh vad spännande! hoppas på att få läsa alla olika versioner jag också ... förresten jag kanske glömde säga att jag tyckte jättemycket om dikten - den svenska alltså ;=) sorgligt, vemodigt med en bisarr tvist ;=) kram

Postat av: annalivet

Tusen tack loilove. Tack för ditt bidrag och tack för dina varma ord.

2008-10-14 @ 23:08:49
URL: http://annalivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback