Allt är bara tomt

Fick ett underligt brev om att jag hade ett kolli att hämta på Tomteboda. Tyvärr var det ingen snygg snubbe. Det var Yoko a.k.a min laptop. Döm om min bestörtning när jag upptäcker att datorn är rensad på precis allting. Helt ihåligt ekande. Alla skrivprojekt från författarutbildningar, all schysst musik, alla bilder, alla filmer. Det är så jobbigt att jag inte tar in det. Eller så är det inte det. Mitt stora Diana-projekt finns på skiva, och stora delar av Man måste tror jag finns på usb. Annars grejar jag på med mitt stora översättningsprojekt. Har hittills fått in fyra svar, tre av män. Det är så spännande att se hur olika man kan berätta en historia. Himla, himla roligt. Nu funderar jag på hur allting ska presenteras i Berlin. Överskådligt på väggen tänker jag mig.

Kommentarer
Postat av: lotus

Men annafina, har du inte dubbelsparat? Skicka alltid allt till mejlen om du inte orkar ha på usb! Men usch vad hemskt att tappat bort orden...

Postat av: Svinto

Åh vad tråkigt... Hörde just om en annan som råkade ut för samma sak, kostade massa pengar att få tillbaka allt, om det ens var möjligt... Lottas råd är bra... Hoppas du inte är alldeles nere nu... Du får se det som en new beginning :o)

2008-10-07 @ 11:52:31
URL: http://svintosara.blogg.se/
Postat av: loi

fyfaaaaaaaaan vilken mardröm men kanske gör det dig mer alert nu? du får skriva igen allt som försvunnnit. ibland kan minnet av något bli bättre av att man skriver om det ... och ja en nystart till 40 årsdagen kanske är en bra grej ...

kramar kramar kramar

2008-10-09 @ 17:42:41
URL: http://livinglollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback