Alla dessa flammor

I dag har jag fått mycket gjort. Bland annat har jag tvättat tvätt med diskmedel. Var desperat, och jag tror det funkade. Sen har jag röjt här hemma i kvarten. Lyckats få igång min dammiga dammsugare. I morgon ska äntligen fastighetsskötaren kika förbi och laga rör. Kanske är han också snäll och lagar en skåpdörr? Själv ska jag träffa en gammal flamma, hoppas det blir lika trevligt som det var att träffa en annan av de gamla flammorna förra veckan. Men helst skulle jag faktiskt frottera mig med någon ny.

Mina tankar går till ännu den vän som också förlorat sin mamma. Deras relation var gles nuförtiden, men sorgen kommer ändå. Och allt som måste tas itu med. Kramar till Lotus och Tonyboy.

Kommentarer
Postat av: Lotus

Och jag har tänkt på Tony... Hälsa till honom om tillfälle känns och finns.

Postat av: Svinto

Vill ju absolut gå och se Sandra på Rabarber men måste se till att hinna klart med min tenta först isf... Usch!

2008-10-15 @ 10:23:46
URL: http://svintosara.blogg.se/
Postat av: Svinto

Ursäkta det okänsliga messet här innan, hade litet bråttom och läste inte inlägget innan jag skrivade...

2008-10-15 @ 21:08:11
URL: http://svintosara.blogg.se/
Postat av: lollo

hej och hå ... hoppas det kändes bra med gamla flamman. kanske de alla dyker upp på din fest ... eller så står en ny prins där med flaggan i topp ;=)

kramar

2008-10-20 @ 13:14:46
URL: http://livinglollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback