Blandade karameller


Warsteiner på Asian Deli



Käsefrüstuck på Im Nu

Jag längtar tillbaka till tiden som poet i Berlin. Det är en vecka sen jag var där, men poeten i mig är redan krokig och krympt av mitt löneslavjobb. Ville verkligen lägga upp fler bilder här från Berlin, men just ikväll tar det oändligt med tid. Det får bli en annan dag, för nu vill jag skriva brev till min vän Lotus.

Jag tänker också på Loi som i detta nu är på väg mot äventyret i New Zeeland. Jag är avundsjuk på hennes resa och inte minst på hennes mod. Vi hann iallafall träffas en sväng i fredags när hon var på blixtvisit och läste på Chimos vänkväll ur sin prisbelönta roman Punkindustriell Hårdrockare med Attityd. Läs mer om boken på
Louise Halvardssons hemsida.







Kommentarer
Postat av: loi

du gilar verkligen post istallet for punk ;) men tusen tack for reklamen. har kommer en kram fran hong kong. underbart att fa traffas a skala lite och jag onskar att du kunde lura ut den dar poeten ... fram med blocket pa tunnelbanan, stang av teven ...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback