Fotokavalkad

Allo, allo. Nu är jag tyvärr hemma igen. Har haft det toppenbra borta i Berlin. Saknade förstås Lotus hela, hela tiden, men det var trevligt med alla andra i kollektivet. Campade som vanligt i dojon, och arbetade i ateljén tillsammans. Vi jobbade fram utställningen som en workshop. Det var riktigt spännande att försöka få ihop alla element i rummet. Tycker att resultatet blev väldigt bra. Jag håller lite på bilder och info ett tag till, för tanken är att vi ska försöka sätta upp utställningen här hemma i Sverige. Tills vidare får ni hålla till godo med lite andra Berlinerbilder.















Kommentarer
Postat av: lotus

Fina fina fina! Jag saknar dig, så vi får ses snart. Vad säger du om en drink snart?

Postat av: lotus

Jajamensan, du ska få läsa mitt dagboksprojekt. Det vore en ära minsann.

2008-11-05 @ 08:52:33
URL: http://kreckla.blogg.se/
Postat av: lollo

herrlich!!! kan känna den berlinska stämningen. förstår att du inte ville därifrån ... kramar

2008-11-05 @ 13:29:48
URL: http://livinglollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback