pollen, poesi och sångfåglar...

igår åkte jag ända ut till lotusen i tallingaz för ett litet smörgåsmöte. eftersom vi var de enda kexen som kom skippade vi att snacka om vårt hemliga projekt. vi ägnade oss istället åt ett annat ännu hemligare projekt. om ni lovar att inte sprida det vidare, kan jag avslöja att det handlar om poesi... bara så.

ikväll har jag varit på gruppdiskussion. märkligt att sitta nio främmande tjejer i ett rum och prata om underkläder. intressant att höra hur andra tänker och tycker kring dessa plagg. konstigt hur fort folk börjar prata om ganska intima saker fast man aldrig förr setts. eller är det kanske därför? och detta trots att allt filmas. pengarna jag fick ska läggas på en ny bh.

nu ska jag få en piggelin till. det är fantastiskt hur gott det är med piggelin nu under pollensäsongen. ska lägga mig i bingen och ladda inför morgondagens dubbla konserter. först blir det en konsert med kidsen på dagen, och på kvällen tänkte jag kanske kolla in flingan?

Kommentarer
Postat av: Svinto!

Vad var det för gruppdiskussion? :o)

Postat av: annalivet

den handlade om kvinnliga underkläder! ganska intressant faktiskt. att höra andras tankar kring ämnet. andra tjejers alltså. jag köpte en bh för pengarna jag fick faktiskt.

2008-05-17 @ 12:25:31
URL: http://annalivet.blogg.se
Postat av: Sara

var det ett företag som ville veta vad kunderna ville ha eller nån som skrev en uppsats (!) om det eller vad? :o)

2008-05-17 @ 14:50:33
Postat av: loi

kommer du på TV???
låter intressant.
själv har jag bara svarta bomullstrosor
och äger bara en enda BH för tillfället ...
en fördel med att vara småbystad ;=)

2008-05-18 @ 01:02:59
URL: http://livinglollo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback