födelsedagsflickorna m.m.

vaknade i fredags morse och kände mig på bättringsvägen. eftersom jag sovit minimalt lite och haft herrbesök men ändock kände mig på rätt väg bestämde jag mig för after work efter jobbet. tooli med vänner kör på fredsgatan hela sommaren. varannan fredag kan man dansa dit redan från fem och käka sunkiga f12-burgare samt digga galet svängig musik.

idag fyller min vän e år och i förrgår blev även vännen j ett år äldre och visare. för dem spelar jag lite schysst musik. hipp å hurra på deras födelsedagar och må de leva uti flera hundrade år!

 

Kommentarer
Postat av: loi

hoppas verkligen att du känner dig bättre nu! ibland måste man ta ledigt från alla måsten. Din Hälsa är viktigast av allt. Låt vännerna komma till dig. Gå inte ut och jaga runt. Men vid det här laget hoppas jag att du är på toppform igen! Tack för ditt öppenhjärtliga och fina brev som jag nu har läst två gånger. många långa kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback