beiga dagboken med svarta hörn

12.5.96 sunday

lyckan & meningen med livet måste vara george michaels nya singel - fast love. jag köpte den idag och har haft repeat på spelaren kvällen. det vackra vårvädret har också piggat upp mig. fast jag är fortfarande förkyld som bara den.

nu ska jag jag skriva dikter och kolla på en schysst dramathriller på burken.

bye bye dolly!

"man kan betrakta katastofer i olika perspektiv"

"framtiden är alltid ogenomskinlig"

"verkligheten har mer fantasi än oss"

george michael - fast love




7.5.08 wednesday

tillbaka till framtiden...

kan inte låta bli att kommentera mina egna ord, tolv år senare. fortfarande kan jag bli kär i en låt, men det vore häftigt om känslorna blev bättre besvarade. visst funkar det att sätta på en låt, men alternativet är liksom bättre.

man kan verkligen undra varför jag valde att skriva ner de där tre "visdomsorden". riktigt fascinerande kassa.

Kommentarer
Postat av: el svinto-lajnen

din dagbok är poesiii

2008-05-09 @ 00:03:55
Postat av: svinto

är det bara jag som skriver urbota tråkig dagbok???

"jag ska ta en dusch. sedan ska jag måla tånaglarna. kanske."

2008-05-09 @ 00:04:49
Postat av: loi

yes! din dagbok är verkligen poetisk och vacker. tycker de där visdomsorden var visa trots allt ... man kan INTE se igenom framtiden ... ;=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback