ännu ett ballt utdrag ur den beiga dagboken

9.6.96 söndag

hade middag i fredags. hå, en och pe var här.

nu ringde ji. jag har pratat med honom förut ikväll, men det kändes så larvigt. han ringer imorgon kväll igen. kunde inte ringa mig hemifrån av någon jävla anledning. iallafall ska jag säga att vi lika gärna kan lägga ner.

igår var en och jag på grinda hela dgn. solade, åt och drack champagne. på kvällen var vi på gondolen och på café tivoli.

pe hade träffat x på kvarnen. jag tänker på honom då & då. pe provocerar mig om honom så jag blir galen. jag stänger av och börjar prata om något annat, hon måste väl märka det.

iallafall har vi bestämt oss för att åka till åland på midsommar.

vad är kul i mitt liv just nu? allt känns förjävligt och tråkigt som faan. jag måste göra något bra med mitt liv. ska försöka satsa på måleriet och diktandet.

Kommentarer
Postat av: Svinto!

Haha vad skoj det låter när man tar de TVÅ första bokstäverna i varje namn... Har du gjort så i dagboken också eller är det bara här i bloggen? Om man gör så i dagboken så kanske man glömmer bort efter några år vilka de olika är?

När jag läser blogginlägget låter det riktigt spännande men du ansvlutade det med att du är uttråkad! :o) Verkar ju ha massor på gång där.

Jag visste inte att du målar? Vad gillar du att måla och med vad för sorts "färg" (akvarell blyerts...)

Postat av: annalivet

svinto. det är bara i bloggen jag gjort så. i den beiga dagboken står alla namn utskrivna...ja, visst var det lustigt att jag avslutade allt med hur trist mitt liv var, haha.

nu målar jag nada, men ett tag tänkte jag faktiskt satsa på konsten. det var mycket akvarell, och en del kol och blyerts. fast jag har även gått en del kurser i olja också.

kram!

2008-05-12 @ 21:05:52
Postat av: pe

undrar vem jag provocerade med? blir nyfiken!

2008-05-15 @ 21:26:36
Postat av: annalivet

pe, det var den där ryssen... do you remember?

hugs

2008-05-17 @ 12:41:13
Postat av: loi

hihi vilken nostalgi. fint att du tar upp målandet och diktandet. viktig kick även nu ... som om det förflutna tjatar på dig kanske?
du kan så mycket anna. om du bara vågar ...
ja det gör du!

2008-05-18 @ 01:00:56
URL: http://livinglollo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback