6.5.08

saker jag tänkt idag;

varför låter människor så konstigt på gym och i halvtomma bussar? stönar, frustar och harklar sig äckligt?

saker jag sagt idag;

till tv-pejlaren:

jag har inga kläder på mig och så pratar jag i telefon, men kom in och kolla om du vill.
(det ville han inte.)

människor jag mött idag;

husets snyggaste snubbe. själv var jag iklädd plysch, brillor och blött striphår. inget matchning där inte.




the style council - walls come tumbling down
(det är fackförbund och kamp, det är en av mina favvolåtar)

the style council - man of great promise

(det sorg och undran, också en favorit.)



Kommentarer
Postat av: Lotusen

Haha.

Postat av: loi

hihi! jag har också svårt för såna där äckelljud även jag är själv skyldig till dem ibland ;=)

tack för konstruktiv kritik på min dikt förresten.
jag tänkte att det blev en twist att skriva "dad" på slutet eftersom man hela tiden tror att det handlar om ett par ... men kanske inte. tål att tänkas på :=)

love and peace!

2008-05-07 @ 20:15:47
URL: http://livinglollo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback