pihma högaktuell

igår var lotusen & jag och åt hotellbrunch. jag gillar att vara på hotell. trots att man är hemmavid smittar resluften av sig på något sätt. vi festade på amerikanska pannkakor med lönnsirap, ceasarsallad, gudomligt gott surdegsbröd, stekt potatis, pannacotta och mycket annat. inte dumt alls.



ikväll har jag haft smörgåsskrivarna här på textsamtal. dessvärre tålde min text inte dagsljus så den blev ej bjuden. men jag fick en liten idé under kvällen som jag ska jobba vidare med.

louise halvardssons debutroman punkindustriell hårdrockare med attityd recenseras i svenska dagbladet idag. läs recentionen här,
http://www.svd.se/kulturnoje/litteratur/artikel_956883.svd
louise halvardsson är även nominerad till slangbellan som är sveriges författarförbunds debutantpris. håller tummarna för att fina phima segrar. på torsdag får vi veta...


image123

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback