påskris och ros

jag är redan ganska trött på påskgodis och idag är det bara dymmelonsdag. egentligen gillar jag inte påskäggsgodis något vidare. i år ska vi göra eget godis istället. skippa gelatinet och tillsatserna.

min mobiltelefon är på lagning. kanske kommer den aldrig att få bli hel. antagligen gäller inte garantin och då kommer jag inte att lägga ut en massa slantar på lagning. det är jävligt irriterande att få plocka fram sin gamla telefon. simkortet ville inte flytta över alla nummer. dessutom är den gamla telefonen så pinsamt föråldrad och trasig. fortsättning följer...

jag vill ha en digitalkamera. hade jag en hade jag kunnat lägga ut en bild på min fula antika mobil här nedanför. istället blir det en video med queen från live aid-galan 1985. själv såg jag dem live från min tv minns jag. freddie mercury var jag nästan lite förälskad i på yngre dar. det var väl återigen den där mustaschen. undrar om jag inte börjar hitta tillbaka till muscharna förresten...

queen - live aid


Kommentarer
Postat av: Lotus

Hej fina du. Sänder dig ett påskägg såhär över internet. KRAMAR!

Postat av: loi

hihi ... mustasch-fetish kanske är något du borde skriva om ... :=)

2008-03-22 @ 21:49:43
URL: http://livinglollo.blogg.se
Postat av: Paula

å lilla anna panna. läser här alldeles för sällan...
påskharen var här och lämnade ett påskägg ikväll. och min lilla tjej blev alldeles lyckligt skräckslagen över att nån varit här och lämnat godis till henne. hon åt tre stycken och sen somnade hon. jag åt upp resten och nu mår jag illa.
kramkram!

2008-03-22 @ 22:15:45
Postat av: Paula

å lilla anna panna. läser här alldeles för sällan...
påskharen var här och lämnade ett påskägg ikväll. och min lilla tjej blev alldeles lyckligt skräckslagen över att nån varit här och lämnat godis till henne. hon åt tre stycken och sen somnade hon. jag åt upp resten och nu mår jag illa.
kramkram!

2008-03-22 @ 22:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback