kris och utveckling?

jag är sådär jobbigt krisig just nu. allt känns fel, jobbigt och ledsamt. inte blir det lättare av att det är körigt och knepigt på kneget heller. har ingen andningspaus någonstans i livet. vill bort. vill mer. men när ska jag orka? har suttit flera timmar ikväll och jobbat undan en massa skrivande. och då menar jag inte mitt diktande, utan grejer till mitt löneslavjobb som tyngt axlarna.

i natt drömde jag om filmen jag skrev om igår. into the wild. det kommer att bli en sådan där film som grizzlyman. den lämnade mig inte på länge, länge. inte för att den var den bästa jag sett, utan för tankarna den väckte. lika är det med denna film. den väckte funderingar på livet. på döden.

Kommentarer
Postat av: lotus

Fina fina, det är sol ute idag. Inte mycket att hänga i julgranen kanske, men det är alltid något!

Postat av: Albinkaisa

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2010-05-25 @ 10:50:40
URL: http://albinkaisa.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback