jag försöker vara en strateg

en bättre dag, trots att jag jobbade i över tolv timmar. det finns något tillfredställande att jobba undan berg. dessvärre är jag mycket medveten om att det snart dyker upp ett nytt berg på vägen. har man tur kanske det bara är en kulle. (oj, en kille skrev jag först. sådana dyker alltför sällan upp på min väg.) måste träna mig på att ta lättare på livet. på jobbet och på allt omkring. försökte lite idag, och det gick ganska bra. märkte också att jag mådde bättre och kände mig gladare av att inte sucka så förtvivlat. i morgon ska jag försöka stanna upp, och vara mer närvarande istället för att flänga runt och försöka vara överallt.



vackraste låten med bästa texten från filmen som inte lämnar mig ifred;

eddie wedder - guaranteed

är man nyfiken på filmen jag yrar oavbrutet om kan man kolla på trailern här;




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback