ååå tjejer!



image122idag är det internationella kvinnodagen. ett fyrfaldigt leve för alla oss!

skrev ett ganska bra inlägg härom dagen som tydligen svaldes. har väntat och trott att det kanske skulle dyka upp trots allt, men tyvärr tyvärr. jag resonerade lite kring meningen med allt. delar med mig av en liten kontenta jag hade. laakso-markus sjunger det så bra;

hela världen är så underbar, om man är korkad, tom och glad/ markus krunegård i "jag är en vampyr"

har gått och känt mig vemodig de sista veckorna. tror det föddes i och med lottas död. sen dess har jag dessutom fått höra flera sorgliga saker som hänt. senast idag fick vi veta att en släkting borta i usa tagit livet av sig. kanske går sådant här i skov?

igår var jag på mörk teater med vännen elsie. hård musik och mjuka dansare. jag höll på att somna flera gånger medan damen intill höll för öronen. jag hade inga förväntningar, men så här i efterhand önskar jag att det hade varit mer av allt. att de byggt ut det burleska. det kändes lite lamt och tamt. kvällen fortsatte i glada vänners lag. jag avvek dock i förtid pga pollentrötthet.

känner trots allt ett spirande hopp inom mig. håller på att lära mig saker om mig själv. håller på att ta tag i saker med mig själv. sådant jag inte är nöjd och stolt med. känns bra.

idag har jag skrivit på tredje versionen av vårt smörgåsprojekt. det är verkligen läskigt dåligt. får trösta mig med lite fin musik av tidigare omnämda killen;

markus krunegård - jag är en vampyr



Kommentarer
Postat av: loi

kvinnostarka kramar till dig! glad att du är på uppgång. ibland måste man nå botten för att kunna gå vidare. men dödsfall i ens närhet kan påverka mer än man tror. love love love


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback