det måste va nåt fel

ungefär tre veckor kvar till semester. känns helt rätt. men det är en massa som ska jobbas undan innan dess, och städas och ordnas. sen vill jag bara säga till alla som tror att jag är sjuk och ömklig att det är ingen fara på taket. det har varit frågan om en lättare ögoninflammation och inget mer. men gnäller man så behöver man gnälla som min kloke handledare brukar säga.
ikväll har jag lyssnat på;



i morgon är det konsert med nya kören. det ska bli roligt, men lite nervigt. jag har lånat en mycket trång trenchcoat som scenkostym...



Kommentarer
Postat av: Lotus

Hoppas konserten med sångfåglarna gick bra! Själv har jag varit alldeles för trött idag. Däremot skulle jag behöva talas vid snart. Japp.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback