tegelstenar

bomber och granater! pinsamt nog kallade jag boken för fel namn. den heter såklart bryta om. det var svagsint av mig. kan även meddela att mina ögon återigen börjat krångla. trist att vara en osminkad glasögonorm. hoppas och ber att det vänder till helgen då jag ska bege mig till kolmården på äventyr.

apropå böcker så längtar jag massor efter att hugga in på alla balla sommarromaner jag alltid plöjer under semestern. milko och jag brukar ta med ett tjog på våra resor, och så läser vi av varandra. sen brukar vi alltid rollbesätta alla karaktärer med kända skådisar. varje sommar innehåller en läckberg-bok. vi ryser och gör narr samt blir ganska insyltade.

böcker som kommer att få besök av mig inom kort kan vara;

  • joyce carrol oats - fallen
  • mara lee - ladies (present från idag)
  • nadeem aslam - kartor för vilsna älskande
  • niccolò ammaniti - mellan himmel och jord (signerad!)
  • amos oz - samma hav
  • kirsten hammann - vera vinkelvir
  • alice sebold - efter våldtäkten
dessvärre är flertalet av dessa inbunda och kommer inte att få följa med till portugal.

Kommentarer
Postat av: loi

jag brukar gillar joyce carol oates

hade jättesvårt för sebold

vill läsa maps for lost lovers ...

annars har jag inte hört om de andra

hoppas något är läsvärt

återkom med rapport!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback