söndagssurr

i dag fyller kära vännen milkovich år så vi har firat med shoppingrunda och söndagsmiddag. vi var tre snygga brudar som snodde ihop en mycket god pastarätt. min insats bestod i att steka laxkuber. i går var jag på stor 30årsskiva. vi grillade under regntung himmel och dansade loss. sen gick jag vidare till nordic light och 1900 där tooli höll hov. men jag var trött så in i märgen. något märkligt eftersom jag ägnat dagen åt att blunda bort inflammationen. men det verkade iallafall göra susen för inflammationen känns så gott som väck.

hipp å hurra för milkovich;


Kommentarer
Postat av: loi

hurra till dig också min partypingla! du kan konsten att mingla ... hoppas ögonen mår bra. kramkram

Postat av: sara

låter som en bra dag trots trötthet och inflammation... !!!

2008-06-16 @ 17:20:55
Postat av: Anja

Perfect site, i like it!

2010-09-13 @ 08:38:40
URL: http://anja.eadas.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback