råd och rön

idag var jag på namngivningskalas i tallingaz hos unge herr juno. det vankades kakbuffé med sjuttiofem sorters kakor, eftersom alla gäster uppmanats att ta med sådana till kalaset. svindlande mycket sött alltså. jag passade på att smaka på det mesta. unge juno tog festligheterna med ro, slaggade mot olika axlar och gäspade i trång handbroderad festblåsa. mitt råd till honom blev kort och gott att han skulle vara sig själv och lita till att han duger. tänkte ge honom lite kultur på vägen. bjuder på bland det bästa jag visste som barn;


Kommentarer
Postat av: Mia

Åh, vad sentimental jag blev. Det var evigheter sen jag såg vilse i pannkakan. Vad ung han var där
Vad skönt att du verkar må bättre, kram

2008-06-02 @ 13:14:02
Postat av: Svinto !!! !!!

hihi vilket fint klipp. tyvärr missade jag detta som barn, eller det gick inte då. men alla verkligen ALLA talar ju om det :o)

Postat av: maria

http://ladiesmafia.mylava.net/

kom in och umgås !

2008-06-02 @ 19:49:31
URL: http://hippamorsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback