midsomer

gårdagens konsert gick strålande. tror det lät okej också. efteråt gick hela kören och halva publiken och drack en massa vin. lite trist att det bara kom en vän till mig, men hon var desto mer välkommen. idag har jag varit trött. vi går återigen en kvinna kort på jobbet och det sliter. på rasten gick jag för att byta ett hiskeligt armband jag fått i present. funkade trots att det var på halva priset, och trots att jag inte hade kvitto. dock var resten av smyckena i butiken både fula och mycket dyra. tillslut när jag var grinfärdig hittade jag ett par titanringar med små hjärtan på. de dög. usch, jag är verkligen otacksam att köpa present till. imorgon sticker jag till hälsingland och myggen.

Kommentarer
Postat av: Svinto!

Hoppas du får en härlig midsommar, myggen är inte att leka med! Men ett bra myggspray fixar allt!



Var var ni och sjöng? Vad sjöng ni för nåt?



-----------------------------------

Förlåt men jag är så trött på alla som skriver inlägg och bara vill att man ska kolla i deras blogg! Ofta läser de ju inte ens vad som står i den bloggen de skriver inlägg i, tycker det är höööjden :o/

2008-06-19 @ 10:35:26
Postat av: loi

jag tror att inläggen ovan svinto är spams?



nåja ha en övertrevlig och supermysig midsommar i hälsingland anna



skulle vara kul att lyssna på din kör!

ni är skitduktiga ;=)

modiga du!

Postat av: Svinto

Jaaa de är spams, tycker de blir fler och fler också...

2008-06-23 @ 09:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback