seg söndag

Sitter här och är sjukt godissugen. Hittade en nästan tom glassburk i frysen. Den hade blivit lite isig, men slank ner. Fast det kändes inte nog. Har haft en riktig söndag här. Tvättstugan, ätit rester och kollat film. Har även unnat mig att sova middag. Det sker sällan hos mig. Jag är mer typen som tar sovmorgon så fort jag kommer åt. Borde egentligen dammsuga, men tror att det blir mer film istället. Bara två dagar kvar att knega innan semestern. Känns helt rätt, men jag gissar att de där dagarna kommar att vara som sirap.

Kommentarer
Postat av: Lotus

Imorrn är det sista arbetsdagen för dig! Hoppas du får det bra. Håller på att natta Juno, längtar efter att träffa dig! Vi får ta det när du kommer hem. Ps. Jag sänder dig söndagens tårta telepatiskt! Ds.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback