Com licencia

Befinner mig i en härlig röra. Har börjat packa inför Portugal.

Hittills;
  • silverskor
  • sarong
  • bikini
  • neonrosa thights
  • sju par svarta trosor
  • en svart bh
  • tre pockets plus en turistguide
Kanske räcker det så? Jag har ju lovat mig själv dyrt och heligt att packa lätt som en plätt denna gång. Ska ta med tvättmedel och skölja upp. När man reser runt märker ju ingen (utom sällskapet) att man bär plaggen gång på gång.

I morgon ska jag dessutom äntligen lämna in Yoko (min laptop) på välbehövlig service.

Så vi får se när vi ses nästa gång. Förhoppningsvis kommer det rapport från Portugal. Man kan alltid skicka sms om man saknar mig för mycket. Hemma igen 26/7.

Slutligen vill jag passa på att hylla alla fina som fyller år medan jag är borta. Jag lovar att höja en margeritha eller två!
  • Elvis 9
  • Lotus 25
  • Mia 40
  • Cilla 42
Massor av jubel & ballonger och många långa kramar, samt såklart spänstig musik;
Até logo!






Kommentarer
Postat av: loi

hoppas du har det gott och inte sitter framför datorn! är impad över att du bara packar 1 BH. Trodde att det bara var jag som var "äcklig" och använder samma BH i typ två veckor ... å andra sidan svettas jag knappat aldrig ... fast du har väl räknat med att ha på dig bikini dygnet runt? ;=)

många soliga kramar

Postat av: annalivet

haha,jag var inte fardigpackad dar vannen... trodde du jag skulle strutta runt i sarong hela tiden? tyvarr blev inte resvaskan helt latt. men jag kampade och tog med tvattmedel. puss

2008-07-22 @ 23:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback