spridda hyllningar

vet inte om mina gröna vitaminer som luktar fiskmat hjälper så värst? eller så hade jag varit ännu värre däran utan? känner mig ful, trött, gammal och uttråkad. försöker träna, men blir på dåligt humör när jag ser mig själv ur alla vinklar och vrår. blää. men nu är antagligen en bra tid att vara ful på. man har lagom med tid på sig att bli snygg fram till sommaren då plaggen ska falla. och som min fina bror som fyller år idag så insiktsfullt sa;

det går att bestämma sig varje dag. det är inte för sent.

en liten hipp-å-hurra låt till världens bästa tooli;


vi andra kan spana in hajpade lykke li. jag tycker att hennes hit little bit är riktigt bra. och i videon dansar det lättklädda killar. något jag iallafall inte får mycket av i min vardag.


jag tror jag bjuder lite på adam tensta också, men med kläder på.


nu ska jag bädda ner mig och datorn i sängen. kanske orkar jag skriva lite lotus-brev också? om inte mr monk tar över alldeles?


Kommentarer
Postat av: loi

hej å hå kämpa på ... sänder dig en massa solstrålar ... raska promenader kan ibland vara lika bra som gym och då får man frisk luft också. take care baby!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback