pretty vacant ikväll

image114jag är där i natt. kom ni också om ni vågar. det blir grymt!

Information Event
InfoName:    Pretty Vacant
Tagline:    SkräckDisco
Host:    Pretty Vacant
Type:    Party - Erotic Party
Time and PlaceStart Time:    Saturday, January 26, 20 08 at 11:00pm
End Time:    Sunday, January 27, 2008 at 5:00am Location:    NEU Street:    Stureplan City/Town:    Stockholm, Sweden
Description Ett skepp med skräck och smuggeldisco kommer lastat.
 
Kaptener för denna segling blir KimKong och Tooli som ni tidigare träffat under Pretty Vacant´s irrfärder under hösten. Precis som tidigare så ges det utrymme för disco i alla dess former till läderlappsdans och varulvsboogie. Vi stökar till det med mörka toner och dova skisser till ljudet av latexdisco ända fram till 05.

Välkomna ! Kvällen presenteras i samarbete med S.E.D.A (Swedish Epic Disco Association)

Kommentarer
Postat av: loi

låter grymt ... nåt jag skulle vilja våga mig på! hoppas det var helkul :=)

Postat av: lotus

Jag skulle kunna klä mig till val!!

Längtar efter dig vännen!

2008-01-28 @ 22:04:43
URL: http://kreckla.blogg.se
Postat av: Nicolayhelen

This This Guestbook is professional and to the point. Very interesting GuestBook.

2010-04-29 @ 09:59:02
URL: http://nicolayhelen.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback