poesie och party

som alla uppmärksamma förstår har jag haft en diger partyhelg i nätterna tre. precis som i sagorna. dock var det dåligt med prinsar. jag såg några, men de såg nog inte mig. men jag har dansat och diggat bra musik samt hängt med fina vänner.

jag är (som vanligt) lite orolig för min lilla elva. han har haltat till och från sen i julas. tyckte det var bättre här ett tag, men enligt rapport verkar han ha ont i benet, och går illa igen. dessa små, vad mycket tankar man ägnar dem.

för er som tycker att livet är platt, gå in på
http://poesie.blogg.se och följ med på HEXA-gruppens lyriska resa. den senaste dikten kastar loss och seglar iväg mot okända mål. läs, känn och skriv gärna en kommentar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback