where do you go?

idag är det alla hjärtans jävla dag. jag ligger här med ögoninflammation och ångest. tycker synd om mig. igår var en överjävlig dag i mitt arbetsliv. idag kämpade jag mig till en något bättre.

måste ta mig upp ur det här bitterträsket. hade fina samtal med elsie över en karaff vitt och husmanskost igår på pelikan. om livet; att våga vara rak och sann. om kärleken; var den gömmer sig. om skrivandet; att hitta sin egen unika röst. där och då kändes det möjligt, nu med grusiga ögon och frossa känns det svårare. men jag ska göra mitt bästa.


image116

jag hjärtar trots allt mina fina vänner och dito familj. ni är bäst. en liten låt till er från mig;

peter sarstedt - where do you go to my lovely

Kommentarer
Postat av: loi

kärlek i massor till dig från mig ... jag gillar inte heller alla hjärtans dag. även om man har en hjärtevän så blir det alltid en massa tvång och krav. bojkotta komersiell kärlek nu! skriv om din ångest, skriv utan att tänka på att du skapar, skriv av dig bara ... jag hjärtar dina ord och ditt sätt att uttrycka dig. kram

Postat av: Korneliusalvilde

Good site, good idea, but, in my humble opinion, you need change design...

2010-04-27 @ 10:57:04
URL: http://korneliusalvilde.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback