jag vill växa upp

jag är här igen. lite news angående värsta bästa poesie-bloggen. det finns fina etsningar att spisa där. en alldeles het om utanförskap. en massa andra tunga klassiker som bara väntar på att vridas och vändas på. kolla, kolla! kommentera mera!

jag har haft en riktigt risig dag. är så jävla less på mig och mitt liv. har en del viktiga åtaganden och borde vara alert och angelägen, men jag beter mig surt och barnsligt mest hela tiden. blir irriterad över mitt oproffsiga beteende. i morgon måste jag sannerligen kamma mig.

Kommentarer
Postat av: lotus

Hej fina. Jag börjar sakta sakta återvända till de vanliga människornas värld.... Inte för att rösten är här ännu, men jag orkar lite mer för var dag som går. Du är fin du, ville bara skriva så!

Postat av: loi

man behöver en del okammade dagar ... ;=) massa massa kramar från loi xx

2008-02-13 @ 18:37:19
URL: http://livinglollo.blogg.se
Postat av: lotus

För det är visst så att jag tycker mycket om dig. Och jag vill så gärna så gärna ringa och säga det! Så snart jag kan tala normalt så ska vi ses! Vill du?

2008-02-13 @ 18:51:41
URL: http://kreckla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback