fina fisken

jag har varit sjuk. magsjuk. bara ordet låter ofräscht. började må rysligt illa i onsdagskväll när jag slet i tvättstugan. fick avbryta bykandet och lägga mig på sängen och kallsvettas. sen kräktes jag ett par gånger, men på torsdag förmiddag var spyorna slut. dock var jag hemma också på fredagen för säkerhets skull. har inte varit hemma och sjuk på nästan två och ett halvt år. det var ganska skönt. handlade b&j glass, piggelin, bullar, godis, juicer och annat jag var sugen på. vilade. umgicks med dexter. det är en seriemördare jag lärt känna. han är ond mot de onda. mot oss snälla är han snäll, även om han som andra psykopater saknar känslor. nu har jag plöjt även andra säsongen. ruggigt och rysligt spännande.

på fredag efter lunch kravlade jag upp. begav mig på forumteater där vännen milkovich med gang spelade. var lite svettig efter flunsan, men det gick bra. de var duktiga och lyckades få med sig publiken. forumteater är en interaktiv teater som handlar om förtryck. publiken är med och påverkar handlingen. spännande. även om det är en fast ram blir aldrig en föreställning den andra lik.


Kommentarer
Postat av: lotus

Du har säkert smittat en eller tre på vägen. =) Det är 48-72 timmars karantän på det där kräkset. Smittar som mest efteråt. Det är sånt man lär sig inom vården =)

Postat av: loi

skönt att du piggat på dig nu i alla fall ... men inget ont som inte har nåt gott med sig. glass och säng och TV är en kombination som alla behöver då och då... försökte ringa dig igår. får försöka igen nu i veckan. kramkram

2008-02-05 @ 12:34:15
URL: http://livinglollo.blogg.se
Postat av: annalivet

apropå smittrisken, så fick vi göra en fin lek på forumteatern som gick ut på att man skulle hälsa på så många som möjligt. tänkte på mitt lilla tillstånd. urk. ring mig på mobilen om jag är svårnådd loi. kramkram

2008-02-05 @ 23:36:51
URL: http://annalivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback