Årets lista

I love listor. Jag gör ofta listor i dagboken. De innehåller allt ifrån besvikelser till snygga killar typ. Lotus har en tradition att i sin blogg att lista en massa Årets... Mitt 2008 har varit rätt mediokert, men jag gör ett försök;

Årets låt: Frida Hyvönen - Dirty dancing
Årets resa: About and around i Portugal m Milko
Årets sorg: Att mista en farmor
Årets sorgligaste: Att en av vännerna miste sin mamma
Årets lycka: Huset i hälsingland
Årets överraskning: Jag börjar sjunga i en liten, liten kör
Årets bok: Spoon River - Edgar Lee Masters
Årets film: Burn without reading och Control
Årets förälskelse: Mr S
Årets utställning: Do i know your name?/ Kompact Living Space, Berlin
Årets paradrätt: Nigellas laxsallad
Årets fest: Min egen jämna
Årets plagg: Loppiskoftan, Scenetunikan
Årets klubb: 24:hours THIS IS MODERN DISCO
Årets kärlek: Frukost i hälsingland med Elvan och Lilly
Årets projekt: Does it matter in the shadowlands?
Årets tragedi: Ensamheten
Årets bröllop: 080808, Lund

Kommentarer
Postat av: Lotus

Årets bästa läsning har jag glömt i min lista. Annalivets läsning på mammas begravning.

Postat av: Lotus

Årets bästa läsning har jag glömt i min lista. Annalivets läsning på mammas begravning.

2008-12-16 @ 21:38:08
URL: http://kreckla.blogg.se/
Postat av: loi

låter inte så mediokert ... död är stora saker.

att fylla 40 också ...

och Berlin ...

du har mycket att både gråta och skratta över!

kram

2008-12-19 @ 01:44:37
URL: http://livinglollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback