Äntligen!

Här är jag. Datorn är fortfarande paj på något sätt, men faktiskt fick jag igång nätet genom att köra i felsäkert läge. Fast jag vet inte hur jag gjorde, och frågan är om jag kommer på hur man gör en gång till? Det ser jätteroligt ut när man har felsäkert läge. Det ser gammeldags ut på något sätt. Och väldigt, väldigt stort. Som om man skriver genom ett förstoringsglas. Men det funkar och det är toppen.

Jag kan också berätta att jag är väldigt, väldigt trött. Var på galej i Stadshuset igår (nej inte Nobelfesten). Den tillställningen var rätt mossig, men sen slog jag ihop påsarna med jobbets hysteriska partypinglor och var på Kvarnen tills ljuset tändes. Vaknade av att de ringde från jobbet och undrade var jag var. Skolkade från kören, och gick hem och åt choklad. Jag ska äta ännu mer choklad nu. Och sen ska jag se en film, om jag inte somnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback