En liten måndag.

Nu har jag jobbat drygt en vecka sen sommarsemestern tog slut. Det har gått ganska bra att komma tillbaka. Eftersom jag flängt så mycket i sommar känns det skönt att vara hemma och hänga i lägenheten. Ikväll fick jag sällskap av allra yngsta lillebrorsan. Han försökte få bukt med min avsomnade ipod, men den ligger fortfarande i träda. Han var snäll och lovade kika förbi i veckan och försöka lite till. Dessutom parkerade han sin kära hoj här. Den står nu lutad mot min divan.

Jag känner mig full av skrivlust. Det liksom spritter inombords. En massa ord har lagrats och bara väntar på att få bli till poesi. Funderar en del på Berlinprojektet. Har flera groende idéer som börjar ta form. Nu gäller det bara att mitt ambitiösa jag vinner äver det lata, så ska det nog ordna sig. Apropå poesi så finns det sådan att spisa på världens bästa poesie-blogg. Check it out här;
http://poesie.blogg.se/


Kommentarer
Postat av: loi

go, Anna, go! medan jag å lotus är i kramptillstånd så kan väl du skriva lite åt oss ? ;=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback