Skånelandet

En liten hälsning från Skånelandet där jag hänger. Igår gifte jag bort en av bröderna, eller snarare fick jag en syster till. Hans fru heter nu nämligen samma i efternamn som jag. Det var en borglig och snabb vigsel, men ändå känslosam och fin. Sedan hade jag fått äran att agera bröllopsfotograf. Tyvärr öste regnet ner men vi fotade ändå.Därefter blev det fest natten lång. I dag fejas det och görs fint efter partyt. Jag har ångest eftersom jobbet väntar på mig. På måndag är det dags att börja löneslava igen, efter närmare fem veckors semestrande. Men jag ska njuta av de här sista skälvande dagarna två. I morgon får jag dock sitta i bilen hela dagen... Ska passa på att läsa ut en bok som ska upp till Hälsninglandsbiblioteket. Nu ska jag nog åka till Malmö och träffa en kompis.

Kommentarer
Postat av: Paula

All lycka imorron på kneget!

Hörde min sambo förklara för dottern att "om man tror att det ska bli kul så blir det kul men om man tror att det ska bli tråkigt så blir det tråkigt" då hon hade gjort klart för oss att hon minsann INTE vill börja nytt dagis. Vet inte om han har rätt - kanske har dottern rätt, att det är tråkigt. Vad vet jag, jag är ju ledig i en vecka och två dagar till!

2008-08-10 @ 21:41:21
Postat av: loi

hoppas dagen kändes bra! du kan ju alltid frossa i semesterbilderna när du kommer hem och drömma dig bort ... men det ligger mycket i att det går som man tänker att det ska gå ... stor kram xxx


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback