Sensommarsöndag

Lite käcka tips så här på söndagskvällen;

Kolla varje dag in på
24 hours smarta musikblogg. Ladda ner fin musik helt lagligt. Just nu måste alla bara lyssna på Desmond and the Tutos - Kiss you on the cheek. Skönt retro.

Kolla flera gånger varje dag på byter perspektiv, världens bästa poesieblogg. Just nu sensommartung poesi som angriper självaste evolutionen!

I dag har jag varit på loppis långt bortom stan. Solen stekte och jag shoppade:

  • två tygväskor
  • högtalare till Yoko, min laptop
  • en gul hartass
  • vanthållare i skinn
  • vit tantkofta
  • en sladdrig räkwrap och en citronramlösa
Sen gick jag på parkteaterdans. Men jag är en ovan danstittare. Fastnade dock för ett par fantastiska röda trosor som en av dansöserna hade på sig. Det var en helt underbar kväll utan ett enda moln på himlen.

apropå dans...



Kommentarer
Postat av: loi

tack för PIHMA-reklamen ...

kanske kan du skriva en dikt om ett av dina loppis-fynd?

sorry att jag tjatar

men jag vill locka fram poeten i dig

(och i mig själv också för den delen!)

söndagskram

njut av din tid

skippa ångesten

kram

Postat av: SvintoSara

Jag kör Atkins, funkar jättebra men man måste se till att få i sig det man behöver annars blir man supertrött! Men man får äta sås! Och smör! Som är det bästa jag vet! Och hör och häpna: det fungerar... Men jag äter ingenting med mer än 5% kolhydrater...

2008-08-25 @ 00:56:26
Postat av: SvintoSara

Vad mysigt med loppis. Varför var hartassen gul undrar jag? :o) Fina dansare, ser ut som jag en sen natt på rockklubb. Men jag brukar dansa med munnen också, göra miner... äsch, man ska dansa som om ingen ser en :o)

2008-08-25 @ 00:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback