mellanlandning

Nu har jag landat efter min lilla sejour i Hälsingland. Njuter av att ha Yoko (min laptop) med sitt nya tangentbord här. Har haft ett par underbara dagar där uppe. Solen har skinit över oss, och jag har lånat böcker på biblan som jag läst. Har ett litet boktips; Jenny Downham: Innan jag dör. Ibland tycker jag att boken blir lite smetig, men vad fan det blir ju livet också emellanåt. Hur som helst är det en bok som får en att få syn på livet man lever och får en att tänka på vad som egentligen är viktigt. Vad man vill med det här. Särskilt vill jag tipsa Lollo- love om den. (Before I die, du kan läsa den på orginal!)

Nu är jag hemma och mellanlandar. Hoppas på en tur till Pridepark, men har hört av källor att det är hopplöst mycket folk. Vill helst inte bryta traditionen med mina lördagar, men orkar inte stå där och banka på i ottan. Håller på att förbereda en liten galej till en av brorsornas bröllop nästa vecka. Är nervös och osäker, men håller tummarna för att de andra syskonen hänger på. Passar på att lyssna på musik av en kille jag är lite förälskad i. Har sagt att jag ska lämna en liten recention, eller något.

Snart lägger jag upp lite bilder från Portugallien och Hälsinglandet här. I morgon tror jag.

Kommentarer
Postat av: lollo

tack för tipset! låter spännande ...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback