Back in business

Tänk, jag överlevde första dagen på jobbet. Fick mig till och med flera goda skratt. Sen stack jag och Milkovich och spanade in Sex and the City-filmen. Vacker vänskap, vacker kärlek och inte minst vackra kläder, allt i en ganska enkel och ytlig förpackning. Passade mig perfekt. Även om jag önskar att jag också vore vansinnigt kär och hade en takvåning och tusen högklackade skor. Blev lite bitterfittig efteråt och tänkte att det var mest synd om mig i hela världen. Kände att alla andra är ihop utom jag. Denna sommar har verkligen gått till historien som den torraste i mannaminne, på den punkten.

Kommentarer
Postat av: SvintoSara

hihi! Jag ääälskar listor! Betapet ÄR alfapet and I löööv it too :o)



Jag började gilla zombies efter jag sett remakefilmen Dawn of the living dead, innan gillade jag bara vampyrer och tyckte zombisarna var osofistikerade :oD men nu för tiden är de snabba och coola

Postat av: SvintoSara

får hoppas hösten blir bättre på den fronten då... höstglöd och sånt du vet :o)

2008-08-12 @ 00:59:59
URL: http://svintosara.blogg.se/
Postat av: loi

åh ... men livet är ju inte som sex and the city ... och de flesta förhållanden är inte så glamorösa som man tror ...

plocka upp pennan och författa lite prosaisk poesi! ;=) kram

2008-08-15 @ 14:38:44
URL: http://livinglollo.blogg.se/
Postat av: Skånepetra

Håller med om att SATC lämnade en lite bitter eftersmak. I filmen lyckades ju alla bli lyckliga, vilket fick oss vanliga dödliga att känna oss B. Om vi bara hade ansträngt oss lite till kanske vi också hade lyckats åteförenas i kärlek i världens snyggaste takvåning...? Nej, så funkar inte livet!

2008-08-17 @ 14:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback