poesie och bad

nya fina etsningar på världens bästa poesie-blogg, http://poesie.blogg.se/ välkommen att frottera dig i poesins mecka där det mesta kan hända och faktiskt gör det. i dagarna har poesiebloggen fyllt ett år, vilket så småningom kommer att firas på något storslaget sätt. håll ögon och öron öppna.


i lördags satt jag utomhus på en servering och drack ett glas vin. det blåste och var lite molnigt, men det var vår i luften och i mitt hjärta. sen for vi iväg och firade en fyrtioåring vi känner. det blev ett stilla men innerligt tårtkalas.

idag har jag badat mina fina hundar. de njöt inte av upplevelsen, men det var mycket välbehövligt. nu kan de andas ut till kring midsommar de små liven. jag har skrivit av en massa goda recept och hoppas att jag inom kort ska laga till dem också.

Kommentarer
Postat av: Svinto

Visst var det teatervetenskap du läste? Kollade upp det och det verkar ju helt underbart kul! Man går på massa teater och analyserar? Och läser väl själv en del antar jag?

Postat av: loi

ja det är så härligt med utomhus-drinkar ... känner mig poetisk bara att tänka på det ...kramar

2008-04-09 @ 15:08:26
URL: http://livinglollo.blogg.se
Postat av: annalivet

du har så rätt svinto. jag läste tre terminer på teatervetenskapen. mest roligt hela tiden, men en hel del jobbiga grupparbeten.

2008-04-13 @ 22:33:06
Postat av: Jeppeuna

Wonderful site. Please continue this great public service.

2010-05-06 @ 14:01:36
URL: http://jeppeuna.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback