gott å blandat

image137

har haft en späckad helg, med fint innehåll. herculeskvällen på berns blev lyckad. sjukt bra ljud och fullt med roliga folk. det blev sent, men jag vaknade tackolov vid gott mod i en körsbärsblomsbeströdd lägenhet. fredagen skulle tillbringas på föreläsningar hela långa dagen. det gick fint. på lördagen blev det släktträff med massor av god mat, och massor av släkt. på kvällen testades klubb i hotellbar. snygga glas hade de. idag har jag suttit och fikat utomhus samt handlat kläder. bland annat ett rött secondhandlinne. det visade sig vara porrigt. hoppas jag får användning för det bara...


Kommentarer
Postat av: Svinto

Jösses vilken fin bild!

2008-04-27 @ 23:19:52
Postat av: lollo

ja bilden ser ju lite porrig ut ;=) snart är det sommar och sol och dags för kort kjol!!!

Postat av: annalivet

men jag ser väl knappast porrig ut på bilden? tyvärr.

2008-04-28 @ 23:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback