det ligger i luften

vaknade på ett uruselt humör. sen blev det bara värre. aron p hade lagat min ipod, men det funkade helt plötsligt inte alls igen, plus att jag glömde telefonen hemma. blev välkomnad på jobbet av att någon människa bajsat utanför entrén. jävligt äckligt. sen var ungarna galet olydiga och hade spring både i ben och huvud. jag var sur som ättika och otrevlig mot kollegorna. det gick liksom inte att hejda. hade någon ångest innanför huden, som gjorde mig illamående. skyller på pollen. det är mycket sånt nu.

men sen blev jag faktiskt nyttig. har putsat fönster, strukit gardiner och lotta-dukar. fått lite vårfint på klippan. så sammanfattningsvis kan jag känna att det vände. dessutom har jag redan jobbat 33,33 % av arbetsveckan. jippi jej. har skrivit dagbok också. varvar upp för kommande. försöker kicka igång mig i tanken på smörgåsprojektet. vänder på inledningen i skallen.

madonna ft justin t - 4 minutes
(en perfekt clash faktiskt, jag har ju en förkärlek för sånt här)

Kommentarer
Postat av: lotus

Skönt när man märker att det vänder! Själv har jag en ganska harmonisk känsla i kroppen! Japp! Hoppas att det goda håller i sig!
KRAMAR!

2008-04-29 @ 11:45:17
Postat av: Svinto

Hoppas humöret är bättre nu... ingen rolig start på dagen... Gillar också den där låten du länkade till :o)

2008-04-29 @ 12:16:22
Postat av: loi

jo det blir lätt så om en grej går fel så blir man på dåligt humör och drar till sig annat dåligt ... men starkt att du lyckades göra något av dagen till slut i alla fall ;=) kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback