black jack

jag vaknade inte helt snygg i morse. hade fått någonslags ögoninflammation på halsen, eller snarare i ögat. det blev brillorna till jobbet, och inget smink innanför. spänstig som jag är stack jag iväg för att träna. iförd glajjorna, som en annan tant. men det gick förvånansvärt bra kan meddelas. de satt på plats trots en del hopp och skutt. men var hittar alla hurtiga ledare sin musik? under mossiga stenar eller i huset som gud glömde?



sen rusade jag vidare på film. såg
be kind rewind. snygg titel på en rulle, men filmen var verkligen lätt på ett larvigt sätt. visst hade den sina roliga stunder. som när jack black oavsiktigt råkat radera alla videoband i butiken där hans vän mos def (som vanligt supersnygg) jobbar. istället för att erkänna fadäsen för videobutikens ägare, danny glover, kommer de på att de ska ersätta de förlorade filmerna genom att producera, filma och agera i egna nollbudgetversioner av samtliga blockbusters. naturligtvis blir det stor succé, vem hade trott annat? jag hade önskat mig mer hjärta, svärta och smärta. det fanns en fin idé nånstans.

sist med störst; en liten aprilfågel viskade i mitt öra att det finns ny fin poesi på byter perspektiv. klicka dig dit här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback