äntligen på väg...

...himlen bor i mina steg, eller nåt. men solen sken idag och jag och milkovich har köpt en resa. vi ska till portugal och ragga på korta portugiser och dricka grönt vin. käka fisk med syltlök. allt sånt som man gör där och inte här. vi har t om bokat de fyra första nätterna på hotell. känns spendido måste jag säga. overkligt också, eftersom vår policy brukar vara att fixa allt i absolut sista stund.

dave stewart - heart of stone

vill passa på att hylla min fina vän tiffany som fyllde 40 bast i söndags. hon firade på rivieran, men i helgen blir det party hemmavid. här kommer en låt till hennes ära. en låt jag förknippar starkt med våra tidiga år ihop. hipp å hurra!

stereo mc´s - connected

Kommentarer
Postat av: lotus

GRATTIS till portugal hurrar vi allihopa här hemma! Vad skönt att ni har bokat och har något att se fram ifrån!

Postat av: Svinto

Jösses vad kul att åka till Portugal! När skall det ske? Hur länge?

2008-04-03 @ 10:55:30
Postat av: loi

coolt! man behöver saker att se fram mot! :=)

2008-04-04 @ 22:21:04
URL: http://livinglollo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback