there is a new poem in town

dags att surfa till världens tjusigaste poesie-blogg. rykande hett material att pigga upp knopp och kropp med. vi har hunnit till nr.26 på vår resa, men stanna till på nr. 7 och nr. 22 och vila ögonen. eller nr. 13 kanske? läs framlänges, baklänges eller varför inte upp å ner?

jag har fortsatt bråda dagar på kneget. har fått in flytet, men det ska bli fantastiskt skönt att få sticka till hälsingland i morgon. tar en längre weekend tillsammans med hundar och lite löst folk jag är släkt med. hoppas på höstglöd, kakbak och schysst skörd. har packat ner deckare och brevpapper också. samt min lilla "man måste mötas"-historia. hoppas den vill komma upp ur väskan bara. tror det blir sista turen till hälsingland för i år. kvällarna kommer att vara kolsvarta och stjärnklara. jag kommer antagligen att somna före midnatt.

image85


image86


image88

Kommentarer
Postat av: loi

vackert, vackert! vila nu upp dig och ha det riktigt skönt. tänk dig att mötas-texten är någon annans och att du läser den för skojs skull ... försök att ställa dig utanför och tita in liskom kramar i massor p.s. kul å snacka med din kompis!tack för att du tipsa henne. d.s


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback