phima is released

releasefesten för lollos PHIMA gick prima. eller rättare sagt, den blev hellyckad. lollo ägde scenen, och människorna var glada och vackra. min uppläsning gick bra, trots vissa tekniska problem innan. men de löstes tackolov smidigt. det var så roligt att träffa alla man inte sett på länge. det var en skön kväll. vi hängde faktiskt en hel del utomhus bland kulörta lampor och ljuslyktor. för er som missade spektaklet är det bara att beklaga. är ni nyfikna på min uppläsning delar jag härmed med mig av soundtracket;


pretty vacant fick också en lyckad kväll på neu på lördagen. jag var bara förbi en snabbis, men tooli var nöjd med natten, och fler datum är bokade. då tänker jag stanna längre, och då är ni också där.

nu är det en film som ska ses och en skönhetssömn som ska sovas. men vi möts igen.






Kommentarer
Postat av: lotus

haha, de ligger i hörn och täcks över när folk kommer till oss =)

Postat av: loi

hej och hå! tack för allt sjå! jag njöt av att höra om hedi å de andra på min parkettplats ;=) skickar en bild när jag fått ordning på kamera och kablar
att du bara orkade dig ut igen på lördagen!!! jag var heldöd. familjen hälsar förresten å säger att du är helgullig, Annalivet! kram

2007-09-17 @ 18:04:31
URL: http://livinglollo.blogg.se
Postat av: annalivet

ja, skicka bilder! massor! hälsa familjen tillbaka att de också var gulliga. kul att träffa alla. och tack själv loi. du är en stjärna. ser fram emot din nästa release...
kramkram

2007-09-17 @ 22:02:22
URL: http://annalivet.blogg.se
Postat av: lotus

hej och hej! ska du med och protestera mot den borgerliga alliansen och deras strävan mot ett sämre samhälle, större klyftor och ett ovärdigt bemötande idag? kl 18.00 på sergels torg!

2007-09-18 @ 15:01:43
URL: http://kreckla.blogg.se
Postat av: annalivet

jag hade kanske tänkt, men tydligen tyckte jag tvättstugan var viktigare... glömde totalt bort saken. sorry. hoppas du var där och kämpade.

2007-09-18 @ 21:03:20
URL: http://annalivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback